120802, förkyld.

datum: 2012-08-02 klockan: 21:26:16

Har gått och blivit förkyld. Så typiskt! Igår var det endå helt okej men idag känns det som det verkligen slagit på sig. Igår införskaffade jag mig dessa snyggisar inför mina powerwalks samt löpnings-intervaller. Dock har jag inte på börjat, i och med förkyldningen. Vågar inte riktigt det. Men jag hoppas verkligen till helgen! 

 

Idag har min dag enbart bestått av Naturdiets-shakers samt tacostallrik från gårdagen, dock utan bröd. Älskar tacos och det lär ju vara nyttigt - eller hur? Men nu ska jag göra sallad inför morgondagens lunch. Sedan somna bredvid min vackra som redan ligger och sover. Imorgon blir det upp tidigt, börjar 6.15 men slutar 13.30 vilket är helt underbart! 

 

Stadium, 699 kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0