120711, italian night.

datum: 2012-07-11 klockan: 21:23:13
Känner mig rätt duktig idag faktiskt. Gick upp klockan 8.00, tog en powerwalk på 50 minuter. Fixade havregrynsgröt med färska hallon på. Nu vid 17.00 tog jag och kärleken ytterligen en runda på 45 minuter så totalt har jag bränt 500 kalorier idag, vilket resulterade till att vi lagade en lyxmiddag - lyx och lyx. Middagen bestod av frutti di mare med vitlök- och persijepasta, färsk då, samt vars ett halvt vitlöksbröd. 
 
Imorgon blir det ännu en runda, dock längre. Älskar att gå på morgonen, känner att kvällen är jag så trött på så har svårt att fokusera ordentligt då. Hoppas dock regnet slutar tills dess. 
 
Nu ska jag i alla fall njuta av resten av denna kvällen med älskling, vin, ljus, film och smattret från regnet mot fönsterrutan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0