120718, trött tjej.

datum: 2012-07-18 klockan: 21:46:07
Ikväll mår jag inte alls bra känner jag. Bara slog till mig med illa mående, gåshud över hela kroppen och helt seg. Hoppas jag inte börjar bli dålig. Har inte tid med det nu under vår sista semestervecka denna sommaren. Ja, sommar och sommar - vad ska man egentligen kalla det för? 
 
Har inte haft tid för uppdatering nu när vi hade en liten tur mot Göteborg och Gothia Cup. Vinst till E och hennes lag de två matcherna vi såg. LB07 är så jäkla bra! Det blev en tur inom Liseberg där mamma och A bjöd på middag. A hade flyt och vann först två Bilar-påsar, en Twist sen vann han ett 2 kg's Toblerone också. När vi gick tillbaka vann mamma ett 2 kg's kexchoklad också. Helt sjukt! 
 
Blev även inom Ullared och GeKås påvägen hemåt. Införskaffade bland annat en SodaStream, ett stryckjärn, väska samt massor med shampoon, balsam, hårinpackning, deodorant, duschtvål och andra bra-att-ha-saker. 
 
Nu ska jag fortsätta att må illa och lägga mig ner någonstans och försöka må lite bättre. Kan i och för sig vara alla kakor och kex jag proppat i mig idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0