120725, lonely night.

datum: 2012-07-25 klockan: 20:29:55
Årets varmaste dag har det varit idag, äntligen är sommaren här! Känns i huden att man fått färg och jag kan inte merän älska det. Känns skönt att man ändå är ute hela dagarna istället för att bara sitta inne på något kontor eller liknande. 
 
Min kärlek är ute med sina kollegor på middag och jag sitter här, i alla fall just nu. Tänkte in i duschen och sedan krypa ner i sängen faktiskt. Tänkte läsa andra boken av Elsas mode - det vill säga Elsas värld. Påbörjade den för ett tag sedan och kom att tänka på den igår, då jag sett klart alla OC-avsnitt. Tog med den till jobb idag och läste på rasten i solen. 
 
Är så sjukt sugen på att köpa denna väska, dock inget som priorietas just nu, men har velat ha den ett tag nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0