120731, ben and jerry's.

datum: 2012-07-31 klockan: 21:29:09
Fan, fan, fan och åter igen fan. Nu får det vara slut med tjockisstilen, nu är det verkligen på allvar. Även om jag ändå känner mig "helt okej" i spegeln så är det inte mitt mål. Imorgon ska jag shoppa löparskor och springa/jogga/powerwalka i minst 45 minuter och så ska det bli varje dag. Ingen lunch på jobb utan enbart sallad - med tillbehör givetvis. Jag ska klara 6-8 kilo på någon månad. Får sätta upp delmål och så vidare. Vill bara att kilona ska rasa från min kropp. Min shape up-app har jag använt i typ 3 månader, men inte ett skit händer. Så sjukt tråkigt! Nu blir det stenhårt med 950 kalorier om dagen. Ägg och fiberrikfullkornsgröt till frukost, lunch blir det sallad med typ qournbitar/ägg/räkor/lax/mozzarellaost och middag typ likadant fast med någon turkiskyoghurt-sås till. Sötsaker och snacks får bli frukt eller bär.  Endast dricka vatten och minst 1,5 liter varje dag. Inget godis, ingen läsk, inga kakor, ingen glass, inget onyttigt över huvudtaget
 
Nu kör vi! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0