121014, godnatt.

datum: 2012-10-14 klockan: 00:46:35

Var tröttare för en timme sedan men lyckas alltid bli piggare när jag väl borstat tänderna och gjort mig färdig för sängen. Fick i alla fall tvättat denna lördag, den bästa tiden lyckades man klämma in också; 18-22. Kändes lagom kul! Men straff får man om man inte var pigg och tvättglad i torsdags!

Ligger som sagt redan i sängen. Älsklingen med laptopen och jag med telefonen. Känns fjutigt och segt på mobilen och inläggen blir centrerade. Någon som vet hur man får det normalt det vill säga på vänster sida?

Imorgon blir det nyttig frukost - smootie för mig, tack! Och sedan en shoppingtur med min kärlek. Får även klämma in lite hemtentamen också så den blir gjord. Vet precis vad jag ska skriva, utifrån mig själv och den kunskap jag läst, problemet är bara att kunna anordna sidorna från böckerna också. Blir galen. Aja, får väl säga tack för mig denna kväll och lägga mig till rätta.

Puss! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0