130401, första april.

datum: 2013-04-01 klockan: 22:55:58

Har ni råkat ut för några april-skämt idag? Jag har inte, så vitt jag vet.

Imorgon blir det läkarbesök för mig. Ögoninflammationen har ännu inte lagt sig och börjat gå över till vänster öga nu igen. Så får sitta och vänta imorgon så som jag gjorde i onsdags. Blir min sjätte dag imorgon och jag är så fruktansvärt less på detta. Låt det bara gå över så jag kan få använda mina linser igen och kunna sminka mig!

Idag gick jag även in på skolans hemsida och kollade om de hade rättat min första inlämningsuppgift som jag lämnade in i fredags. Och givetvis. Jag är så oerhört glad när jag såg ett stort A! A, alltså ett MVG! Herregud, vad stolt jag är! Andra inlämningsuppgiften är reda påbörjad, fastän den ska vara inne till fredag. I och med jag är hemma imorgon så kan jag lika bra passa på att göra den imorgon. Har ju inget vettigare för mig, efter jag varit hos läkaren givetvis!

Hörs imorgon, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lindha

Grattis till ditt fina betyg. Du är ju superduktig. Kram Lindha

Inlägget skrivit den 2013-04-02, klockan 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0