130402, vår.

datum: 2013-04-02 klockan: 14:21:43

Vårvädret är äntligen här och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Skulle varit helt fantastiskt ju!

Idag är en seg dag. Har ingen ork till något. Egentligen borde jag plugga men känner nog mer för en powernap.

Var hos läkaren imorse, eller ja, jag ringde och skulle boka tid och sjuksystern jag pratade med skulle titta på mig. Fick ett recept på ögondroppar som var som en gelésalva. Får se hur det blir nu. Känns fortfarande inte bra men ska ta den 2 gånger om dagen. Så imorgon skulle jag ringa dit igen om det inte blivit bättre, känns inte som det nu i alla fall. Detta börjar ta knäcken på mig!

Nu: powernap
Sen: plugga och städa så här är fint till E kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0