130403, läkarbesök.

datum: 2013-04-03 klockan: 08:41:20
Då blir det dags för mitt tredje läkarbesök kl. 15.30. Fick utskrivit salva/droppar igår men det har inte hjälpt något. Så får se vad dem säger idag. Tycker det verkar skumt att ha detta i 7 dagar? Och inte under ett enda besök har de tittat på mina ögon. Men det kanske man inte gör, vad vet jag. Jag är inte utbildad inom ämnet.

Har påbörjat min inlämningsuppgift nu till fredag. Hoppas på ännu ett A, så bäst att sätta igång. Denna delen är lite svårare, en hel del matte! Har ju inte räknat den matematiken på fem år så minns knappt grunderna.

Ha en underbar vårdag och njut av att snart våren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0