130420, Emelie.

datum: 2013-04-20 klockan: 09:25:19

Idag är det Emelie-dagen. Pappa smsade imorse och sa grattis, får se hur många som kommer på det.

Startade dagen med en tallrik fiberberikadhavregrynsgröt med kanel i, kalorisnål äppelmos samt linfrön. Går ju så snabbt att göra, måste få in det på rutin!

Blir så himla trött bara, i torsdags började jag må illa på jobbet precis innan lunch. Kändes som jag skulle kräks vilken minut som helst. Men det blev inget med det. Vilade på min 30-minutersrast men mådde inte bättre efter det. Låg på barnens sovvila och blev inte bättre. Gick hem efter vilan och när jag väl var hemma blev det så mycket värre. Jag kan inte beskriva känslan men jag frös, hade gåshud, svettades, det kändes som någon satt i min mage och körde knivar i tarmarna på mig. Det var det värsta jag varit med om. Vet dock inte om det är magen som klyddar eller om det var en bakterie.

Och nu på detta är jag förkyld. På tre veckor har jag alltså fått tre olika "sjukdomar" - ögoninflammationen, magen och förkylning. Inte konstigt man blir trött på sitt jobb ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0