130205, kvällstid.

datum: 2013-02-05 klockan: 20:47:00
Ja, men detta var ju kul. Hade lagat lasange till middag idag och E hann hem och käka sedan stack han till bandyn som han har på tisdagskvällarna. Hann träffa honom i 30 minuter men som tur fick jag lite pussar som jag får leva på i den halvtimmen som är kvar tills han kommer hem. Jag saknar verkligen honom när han inte är hos mig. Känner mig alltid så deppig och nere utan hans närvaro. Han är verkligen den största och sanna glädjen i mitt liv och som alltid får mig att må bäst i hela världen.  
 
Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och se på "I hissen med Filip och Fredrik", vill egentligen se "Maria och Mindy - Best Friends Forever" men det får bli imorgon istället. 
 
Sov gott och ha en forsatt trevlig kväll.
 


Bild lånad från Kanal 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0