130102, bästa!

datum: 2013-01-02 klockan: 07:46:00
Jag har äntligen hittat en riktig guldklimp till badrumsskåpet! Foundation är något som jag egentligen tycker är sjukt jobbigt att ha på mig och har inte haft det på säkert 8 månader. Ibland, få gånger när det händer något speciellt, har jag använt Garniers BB-cream. Nu har jag äntligen funnit en perfekt täckande, lystergivande och i 100% rätt färg för mig. Rekommenderas skarpt!

Införskaffade även Makeup stores multiprodukt high tech lighter i färgen platina. Har än så länge bara använt den en gång så vet inte riktigt vad jag tycker. Hade den under ögonskuggan på nyår. Att den skulle framhäva färgerna mer vet jag inte (då jag körde på en snabbsminkning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0