130107, nystart.

datum: 2013-01-07 klockan: 05:35:56

Satt hela dagen igår och pluggade. Har inlämning av examinations uppgift på torsdag i mångfald och organisering. Nu har jag bara 1,5 sidor kvar att skriva om kön, handikapp och ålder på arbetsplatser samt att beskriva hur min arbetsplats jobbar eller strävar om detta. Känns skönt att snart vara färdig.

Idag börjar våra nya avdelningar som kommer vara ålders indelade istället för ålders homogena. Känns kul med nystart faktiskt. Blir dock en del inskolningar idag då jag kommer jobba med de minsta - 1-2 åringarna. Under mellandagarna hann jag ändå fixa supermycket på avdelningen så där är jättemysigt nu. Hoppas bara mina kolleger också tycker det.

Ikväll kommer älsklingen vara borta, känns så där kul men får underhålla mig med tentan så vi kan mysa massor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0