130113, söndagskväll.

datum: 2013-01-13 klockan: 19:49:04

Då var helgen slut. Hatar att helgerna går så snabbt. Igår blev det en runda på stan med mammi, Anders, Ebba och givetvis min älskade sambo. Införskaffades lite småsaker från best buy som har 30-50% utförsäljning då de ska stänga igen. Blev en iitala marimekko skål (givetvis en kopia), fårullspläd i svart och vit och en mjölkanna. Blev även en fika på Majas jobb.

Idag gick jag upp tidigt och dukade fram mysfrukost för mig och E framför tv'n. Blev ett avsnitt framför pretty little liars som börjat igen. Hatar att det tar en vecka innan nästa släpps! Åt nys kokt potatis, gräddsås, hemmagjorda köttbullar till älskis (för mig blev det torra quornbullar) och svartvinbärsgelé. Nu blir det lite tvmys och strax ska det bakas äpplepaj. Får lägga ut receptet för det är den godaste äpplepaj jag smakat, självförtroende där ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0