130119, make up store.

datum: 2013-01-19 klockan: 14:21:00
Beställde för ett tag sedan Sofis mode där man fick, som premie, en av mina absolut favoriter - MUS Cover All. Den jag haft innan är säkert tre-fyra år gammal och där finns typ 2/3 kvar i den. Dock har den blivit lite "trög" och inte alls lätt att arbeta med.

Som ni ser är där tre olika färger en nude, en rödare och en gul. Den rödare är för att täcka blå partier så som under ögonen. Den gula används för att täcka röda partier så som finnar och blemmor. Och den nudefärgade är då för att blandas ut med så den anpassar sig till huden.
Dock har jag också lärt mig att man aldrig får peta i varken sådana här burkar eller i ansikskrämsburkar. Tydligen ska detta då bli "smittat" av bakterierna som finns på händerna.


Finns hos Make Up Store för 265 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0