130121, kyla.

datum: 2013-01-21 klockan: 06:09:00
Nu är jag trött på allt som har med vintern att göra. All snö, kyla, is,det är mörkt och man fryser hela tiden. Nä, jag vill att träden och buskarna ska börja knoppa. Jag vill höra fåglarna kvittra. Jag vill bli piggare och må bättre. Jag vill ha det ljust ute när man vaknar. Jag vill kunna ut och gå långa rundor utan att frysa röven av mig. Våren är helt klart den nästbästa årstiden, för mig. Älskar värme, sol och kunna njuta utomhus. 
 
Bild tagen av mig med hjälp av Canon EOS D1100.

Kommentarer
Postat av: Michelle Soleil

Frstår dig... så fruktansvärt trött på alla denna snö! Jag vill ha vår och det är NU !

Inlägget skrivit den 2013-01-21, klockan 12:50:20
URL: http://michellesoleil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0