130129, ledig dag.

datum: 2013-01-29 klockan: 12:16:52

Idag är jag och min kärlek lediga. Får se vad som händer denna dagen. Förhoppningsvis en massa mys. Tråkigt väder ute också, bara en massa slask.

Jag kan inte förstå hur man kan bli så kär i en annan person som jag är i E. Att en människa kan betyda så fruktansvärt mycket. När han inte är hos mig känns det som om jag inte har luft i mina lungor. Han betyder allt för mig och jag är så himla lycklig att få ha honom i mitt liv. Känns som vi känt varandra i evigheter trots vi bara varit tillsammans i ca. 1,5 år. Men fler år kommer det bli. Att vi uppskattar varandra varje dag, vet vart vi har varandra och att vi aldrig kan vara osams. Om vi någon gång små tjafsat så kan vi inte vara sura på varandra mer än i typ 5 minuter. Vi finns för varandra oavsett och genom allt. Jag är lycklig att jag får dela mina dagar tillsammans med honom. ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0