130102, 2012 blir 2013.

datum: 2013-01-02 klockan: 07:30:00
Här sitter jag denna tisdagsmorgon och andra dagen för detta året. Har varit dålig på att uppdatera här på bloggen men jag har försökt njuta så mycket jag kunnat under dessa lediga dagarna. Jag önskar bara att de hade varit fler. Tänkte lägga upp lite bilder från vår nyår. 
 
Det skars oxfilé
 
Gjordes potatisgratäng
 
Dracks vin
 
Gjordes lax till tråkiga mig
 
Förrätten bestod av räk- och äggsmörgås
 
Potatisgratängen var färdig
 
Köttet uppskuret

Svampskyn till oxfilén var gjord

Det hade bakats choklad kaka (som var en av de bästa jag smakat!)

Sedan blev det dags för blåbärsshots

Blåbärsshotsen står uppradade

Snooze hängde lite i köket

Och här står jag och kollar på de få raketerna vi såg. 
Gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0