130623, sista semesterdagen.

datum: 2013-06-23 klockan: 17:02:42

Känns tråkigt att semestern nu är över. Några enstaka timmar kvar på semestern. Men har varit ledig i 10 dagar vilket varit så otroligt härligt.

Det har firats student för min kusin i Trelleborg förra fredagen, har varit på kalas i Hyllinge för mina småkusiner. Vi har varit på Emporia och kollat, käkar yogiboost (yoghurtglass, riktigt gott!), varit i västra hamnen och fotat, solat på ribban, varit på Ikea och mediamarkt. Vi har överraskat mamma och A på deras tio års bröllopsdag. Vi har firat midsommar hos E's föräldrar med släkt och vänner. Hade lekar i trädgården och massor med god mat. Vi har haft en helt underbar semester. Nu blickar vi framåt och längtar efter våra två veckors semester vecka 31 och 32.

Har även fått mitt besked om att jag inte längre ska jobba, utan leva studentlivet. Har kommit in på IHM Business Schools redovisningsekonom. Känns som en otrolig lättnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0