130323, lördag.

datum: 2013-03-23 klockan: 17:15:57

Idag har det stått mycket på schemat, men mer finns kvar. I torsdags fyllde jag 24 år, gamla tanten. Så idag fick jag välja ut min födelsedagspresent från älskis! Det blev en vit Monark Vera. Är så otroligt nöjd och glad över denna. Världens bästa sambo har jag!

Gick även upp 6.45 denna morgon för att tvätta inför morgondagen. Imorgon blir det kalas för ca. 15 personer i vår lilla tvåa på 63 kvm. Så tvätten är inlagd och upphängd. Smörgåstårtorna står i kylen, redo för garnering imorgonbitti. Nu blir det dammning, dammsuga, städa toaletten samt torka golven. Sen ska jag sitta och njuta av kvällen!

Ha en underbar lördagskväll! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0