130328, hårprodukter.

datum: 2013-03-28 klockan: 21:43:06

Något jag verkligen älskar är hårvårdsprodukter, ansiktsprodukter och smink. Allt med skönhet har varit mitt stora intresse sen jag minns inte när. Att klicka runt och jämföra olika produkter är roligt och helst skulle jag velat jobba med detta. Men det innebär ju starka kemikalier, stress och ont i ryggen. Därför får det bli en hobbygrej istället.

Igår klickade jag hem nytt schampo och balsam. Testade dessa för flera år sedan men tyckte det luktade gudomligt och håret blev silkeslent. Nu är det dags igen!

Det blev även favorit hårmasken i 1 liters pumpflaska. Längtar till jag får hem dessa produkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0