130330, brunch.

datum: 2013-03-30 klockan: 11:40:55
Tvätten ligger i maskinerna och disken står på torkning. Har även handlat frukost till oss. På helgerna brukar det bestå av ljusa frukostbullar, men idag får bara min E detta till frukost. För min del blir det omelett gjord på två ägg och en liten skvätt mjölk. Till det fick det bli färsk bladspenat, hackad vårlök, babytomater och riven ost. Min mage mår ju så mycket bättre av att inte få i sig så mycket fett, socker eller kolhydrater (snabba givetvis). Så nu får det bli nedskärning på detta. 

Nu får det bli lite dammsugning och dammtorkning sedan fixa färdigt tvätten. Tänkte även om jag kanske skulle åka ut till media markt och införskaffa vår efterlängtade Dolce Gusto. Nu ska Emelie också bli vuxen och börja dricka kaffe. Givetvis för att få igång ämnesomsättningen och fettförbränningen. 

Ha en helt underbar påsk allihop! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0