130331, uttråkad.

datum: 2013-03-31 klockan: 16:02:55

Vem kom på spelet "Candy Crush"? Helt sjukt vad man kan bli beroende. Jag laddade ner det i förrgår och är helt fast. Ja, jag är seg med sådant! Är egentligen inget fan av sådana spel men detta är ju helt galet. Tråkigt bara att man får vänta på liv för att kunna fortsätta spela.

Hela stan har stängt idag vilket innebär att man blir otroligt rastlös och kan inte göra något. Eller så tycker man bara det själv, finns miljoner saker att göra men är för lat för det idag. Jag ville spela bingo ikväll, ja, pensionärsvarning på mig!

Egentligen skulle vi hem till min mormor och morfar, men vågar inte riskera att de övriga också blir sjuka så bäst att stanna hemma. Borde börja med andra läxan också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0